زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 7 روز سن داره

زهرا امانت الهی

تابستان گرم 92

1392/5/3 1:12
نویسنده : مامان و بابا
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

   برنامه ی زهرا در این روزهای گرم تابستان بیشتر رفتن به کلاسهای تابستانی - تماشای سی دی های زبان و البته بازی با من و مهدیه است . البته همانطور که قبلا نوشته ام به علایق زهرا ذر انتخاب کلاسها توجه زیادی کرده ام .

در هفته سه روز کلاس نقاشی و کاردستی و خلاقیت دارد . نکته منفی در مورد کلاس نقاشی این است که بچه های 4 تا 8 ساله در این کلاس با هم هستند و تواناییهای آنها نیز متفاوت . مربی مجبوره همزمان در دو سطح متفاوت آنها را آموزش دهد . که از نظر من بچه ها در 4 سطح متفاوت هستند . اوایل زهرا اضطراب زیادی داشت و فکر میکرد نمی تواند . بالاخره با این شرایط خیلی خوب کنار اومد . مرتب به کلاس میرود و برخلاف جلسات اول از من نمی خواهد با او بروم . در خانه نیز به تنهایی و بدون کمک من نقاشیهایش را می کشد و مربی اش ازش راضی است .

زهرا هفته ای یک روز به کلاس موسیقی ( bells ) می رود .او واقعا این کلاس را دوست داردو خیلی آهنگها را یاد گرفته و تمرین میکند . روز اول که بلز را براش خریدم مثل یه آدم بزرگ که وسیله ی خیلی مهم و با ارزشی را در دست گرفته بلزش را در دستش گرفته و با خودش به خونه آورد .بعد از کلاس با علاقه ی زیاد تمریناتش را انجام می دهد. آهنگهایی را که در این سه جلسه یاد گرفته :

  میخام برات بخونم             یه آواز خیلی خوب

 

  میخام برم تو کوچه            توی دستام کلوچه

توی جیبام آلوچه                   های های هااای

  مامانم نمیذاره                    میگه الان می باره

از آسمون ستاره                 وای وای وااای

 

دینگ دینگ دنگ دنگ

دینگ دینگ دنگ

ساعت هی میزنه زنگ

آفتاب در اومد پاشو

خورشید میگه بیدار شو

دینگ دینگ دنگ دنگ

دینگ دینگ دنگ

ساعت هی می زنه زنگ

علاوه بر این کلاسها زهرا در خانه تقریبا هر روز یک ساعتی را مشغول تماشای برنامه های مورد علاقه اش به زبان انگلیسی است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
6 مرداد 92 23:36
سلام زهرا جان خاله نمی دونی که چقدر دلم برات تنگ شده . خوشحالم که حالت خوبه و مثل همیشه در حال یادگرفتن چیزهای تازه و جدیدی. مواظب مامان بابات باش. برام دعا کن. دوست دارم .