زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 7 روز سن داره

زهرا امانت الهی

کلاس ژیمناستیک

1391/5/18 18:04
نویسنده : مامان و بابا
323 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جان سلام

از اول ماه رمضان کلاس ژیمناستیک  خانه ی ژیمناستیک تعطیل شد و ما مجبور شدیم برای اینکه بین تمریناتت وقفه ایجاد نشود بریم باشگاه سوفیا . برخورد تو در جلسه ی اول خیلی برام دور از انتظار بود . از آنجایی که وارد محیط جدید شده بودی و بچه ها جدید بودند اول اخم کردی و بعد بغض کردی و می گفتی این جا دلم می گیره . بالاخره هم بغضت ترکید و شروع به گریه کردی که بریم خانه ی ژیمناستیک . من مجبور شدم بیام تو کلاس و کنارت بشینم تا تمرین کنی . خلاصه دو سه جلسه ای به همین صورت بود . خانم مربی بهت جایزه داد و کم کم به آنجا هم علاقه نشان دادی .

واما از پیشرفتهایت : خانم عبدالملکی خیلی از پیشرفتت و رفتارت در کلاس راضی است . بی تردید می تونم بگم از بهترین شاگردهایش هستی . با اینکه 4 سال بیشتر نداری اما توانایی یادگیری فوق العاده ای داری . با تمرکز به حرفهای مربیت گوش می کنی و خیلی سریع فن جدید را یاد می گیری . اصلا دنبال بازیگوشی نیستی .

امروز حرکت جدید سه پایه را مربیت آموزش داد . با اینکه به نظر خیلی سخت می آمد اما تو در همان دفعه ی اول خیلی عالی آن را انجام دادی به طوری که تحسین مربیت را به دنبال داشت و از اینکه اینقدرسریع فن جدید را یاد گرفتی تعجب کرده بود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)