زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 7 روز سن داره

زهرا امانت الهی

آموزش زبان انگلیسی

1391/5/17 22:24
نویسنده : مامان و بابا
285 بازدید
اشتراک گذاری

برای آموزش زبان انگلیسی به زهرا  زیاد عجله نمی کنم . سعی می کنم در هیچ زمینه ای به زهرا فشار نیاورم . و او را مجبور به آموختن نکنم . چون معتقدم آموزش قبل از سن مدرسه باید به طور غیر مستقیم  و در قالب بازی باشد . دکتر هلاکویی معتقد است اگر در این سن بچه ها را مجبور به یاد گیری کنید آنها برای همیشه از یادگیری در آن زمینه متنفر خواهند شد .

برای آموزش زبان در این سن بیشتر روی شنیدن او کار می کنم . و از سی دی های کارتن مثل Magic English - Leap frog - Lets go - English for kids استفاده کنم . یا از بازیهایی مثل دو کارتی و ..... .

البته گاهی به هنگام  مکالمات روزمره از عبارات به زبان انکلیسی نیز استفاده می کنم که زهرا هم با علاقه آنها را تکرار کرده و به کار می گیرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)