زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

زهرا امانت الهی

پارک رفتن

1392/5/7 6:06
نویسنده : مامان و بابا
301 بازدید
اشتراک گذاری

در این هوای گرم تابستان گاهی فراموش می کنم چقدر پارک رفتن می تواند برای زهرا لحظات شادی بسازد.

جمعه شب بود که زهرا هوس بستنی کرد .قرار شد بعد از آمدن بابا از جلسه ی قران برویم بیرون و بستنی بخوریم . ساعت 11و نیم شب بود . با این که دیر وقت بود بهتر از قمصر جایی به ذهنم نرسید . تا هم زهرا آنجا بازی کند و هم حداقل ساعتی از این گرمای طاقت فرسای  تابستان کاشان که امسال شب و روز نمی شناسد رها شویم .

زهرا خیلی خوشحال بود و تا ساعت 2 نیمه شب کلی سرسره و تاب بازی کرد .

خب قرار شد از این به بعد هفته ای یک روز به پارک بریم . دوست دارم در این پارک رفتن ها زهرا بیشتر با بچه ها نیز بازی کند . اون شب فقط تنها بازی کرد و گاهی از اینکه بچه ای او را اذیت کرده شکایت میکرد که من و بابا اصلا دخالت نکردیم و اجازه داد یم خودش مشکلش را حل کند .

 بعد از بازی قرار شد برویم برای بستنی . بابا در قمصر دوری زد تا جای مناسبی را پیدا کند . ولی آنجا بستنی مورد علاقه ی زهرا را نداشتند و بالاخره بستنی نخورده برگشتیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:51
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/