زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

زهرا امانت الهی

بازدید خاله مریم عزیز از وبلاگ زهرا

1391/8/24 7:14
نویسنده : مامان و بابا
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زهرا جان
من همون خاله مریمی هستم که مامان و بابا تو وبلاگت در موردش صحبت کردن.
از اینکه با خانواده ات آشنا شدم خوشحالم.خانواده ای که عاشق فرزندشون هستن.
امیدوارم سالیان سال زیر سایه مامان و بابا در کمال صحت و سلامی پله های موفقیت رو تند تند دو تا دوتا بری بالا.
خوشحالم که یکی از اولین مربیای زندگیت هستم.
بامید روزای شکلاتی

خاله جون از اینکه به وبلاکم سرزدی ممنونم . خیلی خیلی دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرنازجان
24 آبان 91 8:22
سلام به سلامتی زهرا جانم برای خودش خانمی شده خاله هزارتا بوس به شما از طرف اجی فرناز وخود فرناز افرین که دختر خوبی شدی ومامان وخاله مریمت را خوشحال کردی
زینب و ابوالفضل
25 آبان 91 7:11
________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)