زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

زهرا امانت الهی

قربون دختر کنجکاوم بشم

1391/5/20 2:09
نویسنده : مامان و بابا
278 بازدید
اشتراک گذاری

امروز زهرا یه سوال غافلگیر کننده از مادرش پرسید :

« مامان من که تو شکم شما بودم چه جوری اومدم بینور (بیرون ) »

و مث همیشه ما واقعیت رو با زبون ساده واسش توضیح دادیم .

امروز زهرا دیدن برنامه مستند شبکه 4 رو در مورد بدن و مداوای بیماری ها بر دیدن برنامه کودک ترجیح داد و کلی سوال جورواجور در مورد اونا پرسید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسیم
24 مرداد 91 16:08
سلام در وبلاگم مسابقه داستان نویسی گذاشتم خوشحال میشم فرزندتان در این مسابقه شرکت کند.تنها کاری که باید بکنید این است که داستان را برای فرزندتان بخوانید سپس فرزند شما ادامه ی آن داستان را تعریف کند و شما بصورت خصوصی در بخش نظر ها برای من ارسال کنید ممنون.
آرزوی من
25 مرداد 91 5:37
سلام مامان بابای مهربون اول یه چیزی بگم ... نمیگم .. آخه میدونی میخواستم دعا کنم گفتم تو دلم بکنم بهتره بعدشم خوش به حال زهرا خانوم با این مامان بابای خوب