زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 3 روز سن داره

زهرا امانت الهی

حال گیری از خاله زینب

1391/5/7 10:48
نویسنده : مامان و بابا
414 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه بار حال خاله زینبتو گرفتی

1 - وقتی تو ماشین داشتی با آب و تاب داستان خون دماغ شدن دوستتو توی کلاس ژیمناستیک تعریف می کردی خاله زینب گفت « آره منم دیدم » که تو گفتی چی میگی تو که تو کلاس نبودی

2 - وقتی چند بار سرفه کردی خاله زینب بهت گفت عافیت باشه و تو گفتی حواست کجاس من دارم اِهِه اِهِه می کنم نه عطسه

3 - وقتی دایی علی گردو سبزا رو مغز می کرد و بابا و مامانم تند تند پوس می گرفتن و می دادن به تو خاله زینب گفت یه نفرم به فکر من باشه و تو هم یه گردوی مغز گرفته رو دادی به خاله زینب و اونم کلی قربون صدقت رفت اما تا اومد اونو بخوره از دستش قاپیدی و خوردیش

  شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مرمر
7 مرداد 91 2:30
خب چرا آخه؟؟؟ خاله بیچاره مگه چیکار کرده که همش ضایعش می کنی؟؟؟؟ بیچاره خاله. گناه داره ها. نکن این کارو. شدیدا با خوندن این پست منقلب شدم. خدا به داد من برسه راستی زهرا جون لینکت کردم