زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 16 روز سن داره

زهرا امانت الهی

این روزها

1391/4/2 18:03
نویسنده : مامان و بابا
252 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان و بابا سلام

فصل تابستان هم از راه رسید . مهمترین دغدغه ی فکری من ثبت نام تو در کلاسهای شاد و آموزنده و البته مورد علاقه ی تو است .از مدتی قبل کلاس ژیمناستیک می روی که خیلی هم علاقه داری . اول قرار بود کلاسی برای بچه های 4 تا 6 سال باشد . ولی الان 3 تا 10 ساله ها در کلاس هستند . مسوول سالن می گوید همه مبتدی هستند ولی من با حرفهایش توجیه نمی شوم . از آنجایی که تو خیلی دوست داری و با تحقیق هایی که کرده ام جای بهتری پیدا نکرده ام میبرمت .

با استاد ظاهری صحبت کرده ام برای کلاس شطرنج . اگر برایت زود نباشد خواهی رفت .

روزهای یکشنبه و سه شنبه قرار است بروی کلاس سفال . البته کلاس قران هم اگر تشکیل شود می خواهیم برویم . هدف اصلی من از ثبت نام تو در این کلاسها اجتماعی شدن تو و علاقه ی تو است .

   دغدغه ی دیگر من در این روزها ثبت نام تو برای پیش دبستانی 1 است . خیلی تحقیق کرده ام . مهد قران یا مهد سوفیا گزینه های انتخابی من هستند .

خدایا در تربیت زهرا کمکم کن .

راستی دیشب قبل از خواب حرف خیلی جالبی زدی : گفتی مامان هیچ وقت سرم داد نزن . منو تربیت کن ولی تنبیه نکن .

این هم عکسی از تو در پیش دبستانی دکتر حسابی در حال نوشتن بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ني ني شكلك
2 تیر 91 18:32
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك يك مسابقه ي جالب و جذاب برگزار كرده است . مطمئنا" شركت شما در مسابقه خالي از لطف نخواهد بود . شايد شما جزو نفرات برگزيده باشيد و از جوايز ارزنده اين مسابقه بهره مند شويد!!! با تشكر