زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

زهرا امانت الهی

جشن الفبا

1394/2/31 7:03
نویسنده : مامان و بابا
605 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

اولین سال تحصیل به پایان رسید. روزهایی که همیشه در یادت خواهد ماند. معلم کلاس اول کسی که به تو خواندن و نوشتن آموخت. کسی که برایت از ریاضی اعداد علوم و قران گفت. کسی که تو گاهی حرفهای دلت را به او می گفتی.در کنارش دوستی و محبت را آموختی.

دیروز جشن پایان سال و جشن الفبا بود. مدتی بود با دوستان و راهنماییهای معلمت در تدارک برنامه هایی برای جشن بودید. و حالا مامان ها دعوت شده اند تا نتیجه ی زحمات شما را ببینند. اجرای دکلمه سرود نمایش و ....... . همه با چهره های معسوم و لبانی پر از لبخند در حالی که کلاه فارغ التحصیلی بر سر گذاشته اید وارد شدید. خیلی عالی و زیبا با حرکات نمایشی سرودهای همگانی را اجرا کردید. سرود خوش آمدید - زیبا زیبا زیبایی ای ایران - سرود حروف الفبا و ..... .

بعد از اجرای نمایش نوبت به اجرای سنتور شما رسید. خیلی عالی و با اعتماد به نفس بالا دو تا از تصنیف های زیبایت را نواختی. " رنگ دشتی" و " ای ایران" . همه از اجرای زیبا و دلنشینت لذت بردند. بعضی از مادرها به من تبریک گفتند به خاطر داشتن دختر گلی چون تو.

دکلمه ای خیلی زیبا را آماده کرده بودی تا اجرا کنی اما وقت نشد. البته تو از آنها درخواست کردی ولی به دلیل نبود وقت اجرا نشد . اول ناراحت شدی ولی بعد پذیرفتی که گاهی چنین مسایلی پیش می آید.

عشق بیکران مادر عزیز دل پدر تبریک می گوییم جشن با سواد شدنت را. برایت آرزوی روزهایی شاد وسر شار از موفقیت می کنیم.محبتمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)