زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

زهرا امانت الهی

این روزها

1392/3/25 7:40
نویسنده : مامان و بابا
232 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

مدارس تعطیل شده و مامان فرصت بیشتری دارد تا در کنار دختر گلش باشه. ولی مدتی است که به خاطر فروش خانه و خرید خونه ی جدید مامان وقت کمتری داشته تا وبلاگت را به روز کنه.البته این به معنای وقت کم گذاشتن برای عزیز دلم نیست . برنامه هایی برای تابستونت دارم . دوست دارم به کلاسهایی بفرستمت که دوست داری . به پیشنهاد خاله مریم و از آنجایی که خودت به کاردستی علاقه داری برای کلاس "کاردستی و خلاقیت" ثبت نامت کرده ام . امسال علاقه ات به نقاشی خیلی زیاد شده و خودت گفتی کلاس نقاشی خانه پینوکیو را دوست داری . نصف وقت کلاس را آموزش می بینی و بقیه را می تونید در بازیخانه بازی کنید .

البته برای یادگیری زبان هم خودم مجموعه ای را تهیه کردم تا بیشتر در قالب بازی و دیدن کارتونهای اورجینال آموزش غیر مستقیم ببینی . این هفته اعضای بدن را کار می کنیم . برای هر مفهوم فیلم -آهنگ- نقاشی بازیهای جست و خیزدار و فعالیتهای حرکتی زیاد انجام میدهیم . قبلا بیشتر به یادگیری انگلیسی علاقه مند بودی . برای اینکه زود خسته نشی هر روز نیم تا یک ساعت بسته به حوصله ی خودت زبان کار می کنیم .

این روزها بیشتر دوست داری با دختر عمویت مهدیه بازی می کنی . با هم رابطه ی خیلی خوبی دارین . مامان بازی - نقاشی - بازیهای فکری و ... می کنید . این بازیها برات خیلی لازم است و خیلی خوشحالم که تقریبا هر روز ساعتهایی را با هم شاد شاد هستید و مشغول بازیهای کودکانه ی خود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)