زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 3 روز سن داره

زهرا امانت الهی

محرم

1391/8/30 12:15
نویسنده : مامان و بابا
277 بازدید
اشتراک گذاری

شعری که زهرا در رابطه با محرم در مهد یاد گرفته :

دیشب یه سربند سبز بابام به پیشونم بست

که روش نوشته بودند آقای من حسین است

بابام منو با خودش به مجلس روضه برد

خرما که دادن بهش با ذکر زیر لب خورد

تو روضه خوندن دیدم گریه می کردن همه

حسین حسین می گفتن با صدای زمزمه

بلند شدیم وایسادیم تا بزنیم به سینه

سینه زنی قشنگه ولی خیلی غمگینه

وقتی تموم شد عزا غذای نذری دادن

از بس که خوشمزه بود همه غذا را خوردن

از اون موقع تا حالا همش دارم می خونم

حسین حسین حسین جان آقای مهربونم

واحد کار این هفته مهد زهرا آشنایی با ماه محرم است . خاله مریم باز مثل همیشه خیلی عالی تونسته مطالب جالبی را به بچه ها یاد بده . دیروز که زهرا گفت خاله مریم گفته شعر محرم را تمرین کنید فکر می کردم حداقل یک هفته طول کشد تا زهرا حفظ کنه . اما بعد از چند بار تکرار کردن خیلی زود حفظ شد .

راستی یک هفته ای است که زهرا خیلی عالی در مهد کار می کند و مربی اش ازش راضی است . خدا را شکر .

زهرا جان دختر عزیزم همیشه به تو افتخار می کنم و اگر گاهی بهت سخت می گیرم بدون که دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب و ابوالفضل
2 آذر 91 11:33
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ـ آفرین به زهرا جونم
حسينيه علي اصغر
3 آذر 91 9:57
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو ++++++ امروز مصادف است با همايش شيرگان حسيني به روزم و منتظر ياباب الحوائج ياعلي اصغر
علي خوشتيپ
6 آذر 91 18:37
سلام خاله جون.عزاداريهاتون قبول.من توي مسابقه ني ني و محرم ژورنال دنياي نفيس شركت كردم.كدم 35 هست.ميشه به من راي بديد.به دونفر ميتونيد راي بديد.ممنونم