زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

زهرا امانت الهی

گرفتن جایزه

1391/7/11 12:50
نویسنده : مامان و بابا
447 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه یک روز خاله مریم  کمی از زهرا ناراضی بود زهرا به خاله مریم قول داد که دیگه به حرفهای خاله گوش کند و به جای گریه کردن درخواستهای خود را به خاله بگوید  و خوراکیهایش را بخورد. خاله هم به زهرا قول داد که به آقای پستچی بگوید تا برای زهرا جایزه بیاورد . امروز آقای پستچی برای زهرا جایزه  ( یه مداد با سر مدادی کره ی زمین ) آورده و زهرا خیلی خوشحال است . زهرا بلافاصله نقشه ی ایران را پیدا کرد.

یادگیری سوره ی ناس : خاله مریم آیه ی اول سوره ی ناس را به بچه ها یاد داده ولی زهرا چون قبلا سوره ی ناس را با لب تاپ قرانی تمرین کرده با یکی دو بار خواندن من یاد گرفت و الان تمام سوره ی ناس را حفظ است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
12 مهر 91 22:25
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
ابو الفضل و زینب
13 مهر 91 7:08
آفرین به دختر گل سلام مامانی وب دخملتون قشنگه به وب ما هم سر بزنید ..... با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟
اتنا مامان روشا
15 مهر 91 1:57
وبلاگ روشا یدونه با عکسهای جشن دندونی به روز شد . تشریف بیارید و براش یادگاری بزارید . ممنون
خوش اومدی کوچولوی عزیز
25 مهر 91 17:21
خیلی عالیه از حالا باهاش قرآن کار کنید