زهرازهرا، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره

زهرا امانت الهی

یادگیری شماره تلفن

1391/6/1 7:14
نویسنده : مامان و بابا
291 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جان تو به یادگیری علاقه ی زیادی داری و خیلی زود یاد می گیری . چند روز پیش خواستم تا شماره موبایل خودم را یاد بگیری . اول فکر می کردم چند روز طول بکشد تا خوب یاد بگیری . اما مـثل همیشه خیلی زود ( 20 دقیقه) یاد گرفتی . اول از من خواستی تا برایت بنویسم و بعد خودت نوشتی . بعد از آن با تلفن اسباب بازیت که خاله زینب دو سال پیش از مشهد برات آورده تمرین کردی . ( تو این تلفن را خیلی دوست داری و هنوز از آن خسته نشده ای . ) بعد هم با گوشی خونه تمرین کردی . بعد از یادگرفتن شماره ی مامان شماره ی بابا را یاد گرفتی . بعد از آن هم خونه ی خاله اعظم و  مامانی . الان هم می خواهی شماره ی عزیز و عمو را یاد بگیری . راستی وقتی داشتی شماره ها را با خط زیبایت می نوشتی چقدر ذوق کرده بودی و می گفتی من باسواد شدم . با سواد شماره ها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ادمین
1 شهریور 91 21:15
..:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه ------------- انواع کارتون هاي جذاب و دوست داشتني براي کودکان دلبند شما آموزش زبان انگليسي براي کودکان آموزش زبان انگليسي براي خردسالان انواع بازي هاي فکري و جالب و.... فقط از ما بخواهيد: www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------- اگر مايل به تبادل لينک بوديد ابتدا ما را لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد. با تشکر
خاله ی کوثر
1 شهریور 91 22:01
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)